#15 Audi A8 '02 detsember 17, 2019 2 kommentaari
#15

#15 : Audi A8 D2 3.7 Quattro 2002a

Mul on neli autot, aga viimased kaks päeva olen käinud tööl taksoga. Üks ootab restaureerimist garaazis, üks on juba oktoobrist saadik remonditöökojas (kohe on jõulud!), ühega on vaja proual laps arsti juurde viia ning see neljas, millega peaks siis kontorisse sõitma, pole nõus puldist isegi oma uksi avama. Great success! Äpp lahti ja takso peale.

Vaikselt hakkab juba kolm kuud ühe ja sama autoga täis saama ning ilmselgelt oleks aeg midagi uut vaadata. Kõige keerulisem on alati leida see moment, kus ilm on hea, et auto puhtaks pesta ning vähekene viisakamad müügipildid teha.

Müügieelne ettevalmistus

Eelmise nädalavahetuse veetsin suures osas garaazis, et Audi välimus vähe viisakam saaks. Põhjalik pigipesu, mis võttis tervelt tund aega. Seejärel korralikult masin kuivaks ning poleerimine võis alata. Isegi päris mõnus tegevus, kui seda liiga tihti ei pea tegema. Väiksemad kriimud tulid kenasti välja ning üleüldse läikis auto oluliselt paremini. Kogu protsess kestis ligikaudu neli tundi, sinna järgi veel kaks tundi vahatamist. Tagasi linna sõites hakkas loomulikult sadama ja Audi oli uuesti kenasti porine.

Järgmise päeva hommikul, kui oli vaja tööle sõitma hakata, siis arvas auto, et ta tahaks hoopis rahulikult parklas edasi chillida – aku oli mingil põhjusel otsa saanud. Asi oli seda toredam, et lõunaks pidi auto töökojas olema. Krokodillid külge ning peale väikest laadimist sai V8’le elu sisse. Rohkem teda seisma ei julgenud jätta ning kõik erinevad autopoodide jms külastused tuksus auto parklas, lootuses, et keegi temaga vahepeal ära ei sõida. Õnneks oli ta alati alles – kas siis tõesti keegi ei himusta endale vanakooli luksusmasinat? Tasuta?

Töökojas selgus, et vaja oleks uusi tagavedrusi. Parempoolne on pooleks ning mõistlik oleks need paaris komplektina ära vahetada. Kontrolliti üle ka kõik vaakumvoolikud (mootorituli põleb – veateateks lisaõhusüsteemi leke), kuid need olid kõik korralikud ja lekkevabad. Võibolla aitaks lisaõhupumba vahetus. Seega sai tellitud uued (kasutatud) tükid kusagilt Pärnu kandist Cargobussiga Tallinna. Hetkel dilemma, kas proovida need ise vahetada või minna ikkagi töökotta. Kuna vedrude vahetamiseks vajalikke tööriistu mul endal pole, siis ilmselt lasen selle kusagil ära teha. See muidugi tähendab järjekordset rahalist väljaminekut.

Häda akuga

Kuna täpselt ei tea, miks aku oli ööga tühjenenud, siis esialgu sai prooviks ta laadima pandud. 48 tundi garaazis ja nüüd läks jälle kenasti poolest pöördest käima. Paar päeva kõik hästi, kuid eile hommikul auto puldist ei avanenud ning armatuuris ei süttinud ka ühtegi tulukest… Loodetavasti piisab aku vahetamisest. Halvemal juhul elab masinas mingi energiavampiir ja selle tuvastamine on juba väga tüütu (loe: kulukas ja ajamahukas).

Vahva on see, et müügipildid said tehtud ja ka kuulutus ülesse. Kui nüüd keegi aga proovisõidule tahaks tulla, siis jah… Ei saa. Vähemalt mitte enne, kui uus aku on peal. Õnneks või kahjuks pole ka telefon just punane. Ainult mõned kirjasõbrad – kes uurib, mida vaja remontida, üks vahetuspakkumine Lexuse vastu (parempoolse rooliga) ning ka üks Aleksandr, kes sooviks autot poole hinnaga saada…

Ehk kui keegi on puudu üks Audi A8 D2 (mis hetkel käima ei lähe), siis kuulutus on siin: https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3291564



2 kommentaari

  • Andruss

    • 10. dets. 2020, 07:47
    • Vasta

    Kas sa jääd selle ostan,müün,vahetan asjaga nulli?

    • 100autot

      • 10. dets. 2020, 09:01
      • Vasta

      Kui nahaalselt toimetaks, siis jääks ilmselt ka plussi.
      Senimaani pigem jah seal nulli lähedal või kerges miinuses.
      Aga vähemalt on huvitav 🙂


Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga